ثبت اعتراض به یارانه ها

۳ بازديد

سایت ثبت اعتراض به یارانه معیشتی – hemayat.mcls.gov.ir

اعلام نتایج اعتراض به “دهک‌بندی خانوار” طی یکی دو هفته‌ آینده

(۱۴۰۱/۰۳/۲۱) معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره زمان اعلام نتایج اعتراضات ثبت شده پیرامون دهک‌بندی گفت: احتمالا نتایج نهایی اعتراضات تا پایان ماه و طی یکی دو هفته دیگر از طریق سامانه حمایت اعلام می‌شود و مردم می‌توانند نتیجه بررسی‌ها را مشاهده کنند.

دستور رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت؛

کمک‌معیشتی ماه اول به حساب مشمولان متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی‌ها، واریز شود

رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.

به گزارش ایسنا،‌ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده، اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.

یارانه معیشتی شامل من نشده کجا اعتراض کنم؟

امکان ثبت اعتراض به یارانه معیشتی فراهم شد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فراهم شدن امکان ثبت اعتراض نسبت به یارانه تخصیصی از طریق «سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی» خبر داد.

سامانه اعتراض به عدم دریافت یارانه معیشتی

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هم وطنان گرامی می‌رساند پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، هم وطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند می‌توانند به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت اعتراض کنند.»

کسانی که به نحوه دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (refahdb.mcls.gov.ir) اعتراض خود را ثبت کنند.

افرادی که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی و ۳۰۰ هزار تومانی دریافت نکردند می توانند به سایت اعتراض به یارانه معیشتی مراجعه کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.